სალამი ბლოგოსფეროს!

🙂 🙂 🙂 მოგესალმებით..

ეს პირველი პოსტია. რამდენიმე სიტყვას გეტყვით და გავიქცევი. 😀
ჩემი ბლოგი არ იქნება პოლიტიკური,დემოკრატიული და პროგრესული მსოფლმხედველობის გავრცელების წყარო.. მინდა ჩემი ბლოგით ზოგჯერ ფილოსოფიური მიმოხილვა ვაწარმოო.. დიდი სურვილი მაქვს დადებითი და პოზიტიური ემოციებით აღსავსე ბლოგი გამოვიდეს.
მე შევეცდები ბლოგი ყოველდგიური რეალობით გაჯერებული პოსტებით დავტვირთო…. იქნება იუმორი,იქნება კრიტიკა,…. როგორც მომავალი ჯურნალისტი ჩემი ობიექტური ხედვით აღვწერ ყველაზე აქტუალურ მოვლენებსაც ,რომლებიც ჩვენს ‘ჩევულებრივ მოკვდავ ადამიანთა’ გარშემო განვითარდება.. იქნება კრიტიკა ალბათ ზოგჯერ სუბიექტურიც, მაგრამ მაინც ჯანსაღი . ეს პირველი პოსტია და მინდა ყოველი ზემოთთქმულით ერთგვარი ანონსი გავუკეთო ჩემი ბლოგის მომავალ აქტივობებსა და სიახლეებს….

I need this space. And I need all of you :p

ნია ჭუმბურიძე(Anoonymouss)

About anoonymouss

https://anoonymouss.wordpress.com/ Be my follower
This entry was posted in პირველიი <3. Bookmark the permalink.

2 Responses to სალამი ბლოგოსფეროს!

  1. agatako ამბობს:

    გისურვებ ძალიან ძალიან დიდი წარმატებას ამ სფეროში
    შენსავით საინტერესო და ლამაზი ბლოგი გქონოდეს ❤

  2. ილიასბლოგი ამბობს:

    დამწყებო – კარგი გეზი გაქვს აღებული და მაგიტომაც აგედევნე,წარმატებებს გისურვებ.შენს გვერდში ვარ.

კომენტარის დატოვება

